Mums.

Hej, Kära läsare. ^^<3
Idag var jag hos min Farfar som hade födelsedag. Så GRATTIS ennu till honnom. <3
Där var mest äldre människor men det var nog endå helt rolit. Vi var där kanske 2 och en halv timme var vi blev bjuda på ,allt möjligt gott. Bulla,Kaka,Pajj,Choklad,Pepparkakor,Läsk, M.m, Så känner mej nog ganska fet, men jag täncker se till att jag får nåt HÄLSOSAMT som middag, vet inte ennu vad det blir men.. xD <3
På vägen hem var jag ganska tröff även om klockan bara var halv fem.



Jag i bilen som lyssnar på musik. (Gömmer mej undre mössan 8) )
Hos farfar fick vi inte bara goda pepparkakor utan oxå fina peppakakor. ^^



Och medan jag åt peppakakor såg jag på en BARNSLIG FILM. 8)
Det var den enda videon han hadde.


PIPPI 8)



Och en annan bild jag vill sätta, av min hjälte. <3





Tjaa,det var alla bilder för idag, Men om ni vill se en tilll, SÅ kan jag nog sätta en. ((:
BULAAAAAH



( Inpackat. )


KJAAAM-

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är "gift" med din hjälte (a''

2009-11-15 @ 21:12:08
URL: http://eliiiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0